Kliendilehtede kasutamise eelised

Sisuturundus

Digitaalajastul jäetakse kliendilehed sageli tähelepanuta, kui vanamoodsad ja ebatõhusad reklaamimise vahendid, kuid kliendilehtede kasutamisel on teenuste või toodete turustamise juures tegelikult palju eeliseid. Näiteks õigesti tehtud poeketi Selver kliendileht võib olla visuaalselt atraktiivne ja sisaldada kasulikku teavet selle supermarketi jooksvate pakkumiste kohta. Seega hästi läbimõeldud Selver kliendileht võib tähendada märkimisväärset kasvu Selveri külastatavuses. 

Vaatame siinkohal lähemalt kliendilehtede eeliseid. 

Kliendilehed on kulutõhusad

Kliendilehtede postitamine (st nende postitamiseks kuluva tööjõu tunnitasu maksmine) inimeste postkastidesse on odav võimalus end tutvustada, samas kui soov end digitaalselt nähtavaks teha võib maksma minna päris korraliku summa.

Kliendilehti on oluliselt odavam toota kui digitaalse turunduse strateegiasse investeerida ja nagu eespool mainitud, ei maksa nende levitamine potentsiaalsetele klientidele palju.

Kliendilehed sisaldavad palju teavet

Erinevalt digitaalsest turundusest on kliendilehtede puhul vähem sõnade arvu või tähemärgiga seotud piiranguid. Need võivad sisaldada nii palju teavet, kui visuaalselt meeldivalt organiseeritud paigutusega on võimalik sinna mahutada. Supermarketi Selver kliendileht võib sisaldada informatsiooni kampaaniatoodete, aga ka ettevõtte kohta, näiteks ettevõtte logo, kontaktid, pildid ja palju muud.

Visuaalselt meeldiv

Ideaalne kliendileht peaks olema visuaalselt meeldiv ja sisaldama nii pilte kui ka teksti, mis on hõlpsasti loetava paigutusega. Kaasatud tekst peaks olema asjakohane, muutes selle lugemise ja mõistmise lihtsamaks.

Kliendileht peab köitma võimalike klientide tähelepanu, seega peab see silma paistma. Selle saavutab värvilise, sealhulgas piltide ja pilkupüüdvate päiste abil. Erinevalt paljudest tasulistest veebireklaamidest, on kliendilehed üldiselt visuaalselt meeldivad ja võivad olla erinevates stiilides, mis võivad potentsiaalsete klientide tähelepanu köita.

Lihtne lugeda

Supermarketi Selver kliendileht võib vajadusel olla erineva suurusega. See paindlikkus aitab kohandada sisu paigutust ja luua kliendilehte, mida on lihtne lugeda.

Kliendilehe koostamise käigus lisavad paljud turundajad sinna ainult olulist teavet, mis on oluline potentsiaalsete klientide jaoks ettevõtte, jooksva kampaania või toote osas. Tekst peab köitma potentsiaalsete klientide tähelepanu, seetõttu peaks see olema selge ja hõlpsasti loetavas kirjas.

Kliendileht on ju tehtud selleks, et meelitada tarbijaid poodi külastama ja tekitada neis ettevõtte vastu huvi, mistõttu on oluline selle visuaalne meeldivus, selgus ja asjakohasus ja seetõttu on nende hõlpsasti loetavaks tegemine ülioluline.

Kliendilehed sihivad konkreetset demograafiat

Kliendilehtede levitamisel on kõige levinum viis nende postitamine inimeste postkastidesse või levitamine enim käidavates kohtades. See strateegia on suurepärane ja kulutõhus viis oma kohalikule sihtgrupile reklaami saatmiseks, kuna postkasti ei jõua kliendilehed nende tarbijate puhul, kes pole vastavast poeketist üldse midagi kuulnud.

Selver kliendileht postkastis tähendab ilmselt, et selle aadressi läheduses on olemas ka Selveri kauplus ja inimene on vähemalt mingil määral huvitatud pakkumiste lugemisest. Isegi digitaalne turundus ei pruugi olla suuteline kõiki inimesi nii täpselt sihtima.

Kliendilehti saab levitada piirkondades, kus ettevõtte sihtturu osakaal on suurem. Näiteks kui avada uus poe, siis ostukeskuse külastamine ja kliendilehtede jagamine tabab ideaalselt ostjate demograafiat ja seda kõike lühikese aja jooksul. Samas võib luksustoote kliendilehti saata ainult kõrge sissetulekuga inimeste elurajoonidesse.

Seotud postitused